این وبلاگ به صاحب اصلی خودش رسید.
پی نوشت: قصه ما بعد بیست سال به سررسید.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ساعت توسط مهرزاد
|
این وبلاگ به صاحب اصلی خودش رسید.
پی نوشت: قصه ما بعد بیست سال به سررسید.
انگار فروشنده ای مغموم که بادکنک های خیالی اش را باد برده باشد، می نشینیم تنگ غروبی ابدی، و خیره می مانیم به سایه هایی که می آیند و می روند.