درد

دوست داشتن
یا کسی را برای دوست داشتن،
نداشتن
هر دو درد است
درد من هر دو
سینا به منش
پی نوشت : باز هم یک نام و یک شماره تلفن از دفترچه تلفنم حذف شد ....
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۸۹/۱۰/۱۱ ساعت توسط مهرزاد
|
انگار فروشنده ای مغموم که بادکنک های خیالی اش را باد برده باشد، می نشینیم تنگ غروبی ابدی، و خیره می مانیم به سایه هایی که می آیند و می روند.